Сервиз
Уважаеми клиенти, PCLIFE разполага със собствен сервиз с отлично подготвени специалисти и база за диагностика и ремонт, както на гаранционни, така и на извънгаранционни лаптопи, компютри , компютърни модули, монитори и принтери.
Последователност на сервизното обслужване
Ремонтът на продукти в сервиза на PCLIFE се извършва в следния ред:
- Устройството се доставя в сервиза от клиента или упълномощено от него лице в пълна окомплектовка, без видими външни дефекти и придружаващата го гаранциона карта.
- Клиентът попълва предоставената му от служител на фирмата сервизна форма, в която описва съответните оплаквания.
- Сервизен техник извършва ремонт на устройството, определя се цена за ремонта (ако има такава) или се издава препоръка за подмяна.
- Устройството се предава на клиента (или упълномощеното от него лице), само при предоставяне на гаранционна карта от страна на клиената.
Срокове на ремонт:
- Софтуерни ремонти – се преключват в рамките на същият ден – в нашите офиси или на място при клиента.
- Гаранционни хардуерни ремонти – 1-2 работни дена.
- Извънгаранционни хардуерни ремонти на монитори,лаптопи,принтери,компютри и др. – от 1 до 3 работни дни.
- Тежки гаранционни или извънгаранционни ремонти(при поръчка на части) – до 5 работни дни.
ВАЖНО: при необходимост или непредвидено забавяне – предоставяме безплатно оборотна техника(лаптоп, компютър, принтер и т.н.)
Всеки отремонтиран продукт получава 1 месец гаранция за извършения ремонт .